19 Eylül 2016 Pazartesi

İstanbul'da okul önlerinde güvenlik uygulaması

Milli Eğitim Bakanlığı ve İçişleri Bakanlığı arasında imzalanan “Okullarda Güvenli Eğitim Ortamlarının Sağlanmasına Yönelik Koruyucu ve Önleyici Tedbirlerin Alınmasına İlişkin İşbirliği Projesi” kapsamında, İstanbul Emniyet Müdürlüğü tarafından ilkokul, ortaokul ve liseler önlerinde, koruyucu ve önleyici güvenlik tedbirleri alındı.

Eğitim-öğretim dönemi boyunca sürecek tedbirler kapsamında Anadolu ve Avrupa yakasında okul çevresindeki şüpheli kişiler üzerinde GBT uygulaması yapıldı. Ayrıca Trafik Şube Müdürlüğü'ne bağlı ekipler, servis sürücülerinin evraklarının tamam olup olmadığı konusunda çalışma gerçekleştirdi. Okulla alakası bulunmayan kişileri okul çevresinden uzaklaştırdı.

Çocuk Şube Müdürlüğü'ne bağlı ekipler de okul yakınlarında bulunan Tekel bayilerine giderek öğrencilere sigara ve alkollü içecek satmamaları konusunda uyarıda bulundu.

Çalışkan'ın mesajı

Açıklamada İstanbul Emniyet Müdürü Dr. Mustafa Çalışkan'ın mesajına da yer verildi.

Çalışkan'ın mesajında şunlar kaydedildi:

"2016 – 2017 eğitim öğretim yılının İstanbul ve ülkemiz için huzur ve güven içerisinde geçmesi amacıyla İstanbul Emniyet Müdürlüğü olarak okul önlerinde ve çevresinde en kapsamlı tedbirler alınmış olduğunun halkımız ve kamuoyu tarafından bilinmesini isterim. Yeni eğitim ve öğretim yılının devletimize, milletimize, tüm eğitim camiasına ve geleceğimizin teminatı olan öğrencilerimize hayırlı olmasını temenni ediyorum." AA

Kaynak - resource: http://iyibirinsan.com/istanbulda-okul-onlerinde-guvenlik-uygulamasi.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder